_____________♥ Víítej, reklamy piš pls !!! TADY !!! ... Díky ♥______
___________PS: Nabírám new SBéčka , chcéš být moje SB napíš TU kisses.

5 pravidel pro správný pohyb ...

18. ledna 2008 v 16:13 | Mikinka
Možná jste konečně rozhodnutá, že uděláte všechno pro to, abyste dala špeky dolů, zbavila se odporných pneumatik a vytvarovala si hezký zadeček. Je fajn, že chcete začít cvičit, ale ještě než se do toho pustíte, pročtěte si následující pravidla.

→ Pravidlo první: Stop vymetání lednice!
Proboha, když už se do cvičení pustíte, neříkejte si, že všechno dokonale spálíte, a tudíž se můžete ládovat vším, co v ledničce uvidíte. Pravdou je, že cvičením spálíte kalorie, ale kompenzovat to hned přežráním se všeho možného, není dvakrát ideální. Zkuste nepřekročit hranice a jestli vám jde opravdu o nějaké zbavení se kil, sáhněte po ovoci, jogurtovém nápoji, ale rozhodně si v devět večer po cvičení nedopřávejte vepřo knedlo zelo a podobné zabíječe hezké figury.
Pravidlo druhé: Choďte pěšky!
Lenost by se vám měla vyhnout velkým obloukem. Přestaňte si vozit zadek, který chcete vlastně zkrášlit a vytvarovat, autem a šlápněte raději do pedálů. Že se nedá vždycky vyjet? Tolerovat se dá snad jen mráz, vítr a déšť. I když ten vítr by zase tak špatný nebyl, alespoň byste si pořádně mákla.
Pravidlo třetí: Alespoň 25 minut
Ano, ke spalování přebytečných tuků dochází tehdy, věnujete-li se aerobnímu cvičení alespoň 25 až 30 minut (o aerobním cvičení už jsme v rubrice pohyb psaly). Aktivita by měla být hlavně taková, která posiluje činnost srdce a pro spalování tuků je ta nejúčinnější. Tohle je hodně důležité pravidlo, na které byste neměla zapomínat!
Pravidlo čtvrté: Hlídejte si frekvenci
Jestli chcete opravdu zhubnout, měla byste si hlídat tepovou frekvenci (měla byste se pohybovat od 50 do 60 procent své maximální tepové frekvence). Tu si můžete nechat zjistit na speciálním vyšetření u lékaře nebo i ve sportovním centru.
Pravidlo páté: Naučte se dýchat
Dýchání je pro pohyb nejdůležitější. Samozřejmě, že bude zvýšené, ale zapomeňte na nějaké lapání po dechu. Nechcete přece zkolabovat. Zčervenání tváří je celkem přirozené, dochází k prokrvení pokožky, pocení se při pohybu dá také předpokládat. Na druhé straně nepřepínejte se tak, aby vám hrozilo srdeční selhání nebo vás ukrutně píchalo v boku. Stačí si těchto pár jednoduchých pravidel osvojit a uvidíte, že i hubnout se vám bude lépe. A hlavně, nezapomínejte pít!
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama